תמחור משרות בקיבוץ שיתופי

תמחור משרות בקיבוץ שיתופי- מודל אגדה פותח אופק תעסוקתי מאתגר לחבר, מגדיל מוטיבציה להתפרנסות ומחזק אמון במנהלי הקיבוץ 


40 קיבוצים, מאות מנהלים ואלפי חברים בחרו במודל אגדה ובמויש אבן ניר להובלת תהליך תמחור מקצועי ומהנה, ומעידים על אמינות, הוגנות ושביעות רצון גבוהה. 

 



גישת התמחור- החבר במרכז

 

החבר רוצה שיראו אותו, יעריכו אותו ויתנו לו תמחור הוגן על השקעתו.
התחושה האישית של חבר שקיבל תמחור הוגן, היא הקובעת את רמת שביעות הרצון שלו מהתמחור שנקבע לו. שביעות רצון שמקנה ביטחון בתפקיד ובמקומו בענף ובחברה, מגבירה מוטיבציה לטווח ארוך ומייצרת תחושת חוסן קהילתי שכל הציבור מרוויח ממנה.

הנהגת הקיבוץ רוצה ליהנות מאמון החברים ומיחס הוגן ומפרגן.
המנהלים רוצים שיבטחו בהם שהם מובילים תהליך תמחור הוגן, פועלים באחריות לשמירת ערכי הקהילה ומחויבים לביטחון תעסוקתי לכל חבר. ההנהלות מקבלות הערכה משמעותית מידית, וגורמות לתהליך להצליח.

חלקו הראשון של התהליך מוקדש לבניית אמון והפגת חששות.
אנחנו מתחילים מחיזוק האמון בין הנהלת המשק, הנהלת הקהילה וצוות השינוי, כדי שכולם ידברו באותה שפה, יכירו את מקומם בתהליך, וידעו להגיב ולפתור במהירות כל עניין שמתממשק עם התהליך. אותה עבודת הכנה נעשית עם דרג מנהלי הענפים, שנפגשים עם המתמחר כדי לקבל תדרוך וכלים שהופכים אותם שותפים לתהליך. לאחר מכן נתחיל בפגישות עם החברים.

כל דבר שיכול להשפיע על התמחור נבדק עד תומו.
הפגישות האישיות עם החברים מתחילות כשמערכות הניהול הפנימיות כבר מוכנות ודרוכות לספק עזרה ומענה מידי למתמחר, ומתודרכות על ידו באופן שוטף על מצב ההתקדמות.  המתמחר נמצא בקשר ישיר עם כל דרגי המנהלים, וכל דבר חריג שעולה בפגישה עובר להנהלות הרלוונטיות לקבל התייחסות מידית, כדי להבטיח שכל פרט יקבל התייחסות בקביעת השכר.  

התהליך מאמן את המנהלים להתמודד ולפתור דילמות מורכבות בטווח קצר וארוך.
מסתבר שהאפקט של שיתוף פעולה בין ההנהלות חזק ביותר, ומשחרר לחץ שהצטבר לאורך זמן. התהליך הוא מערכתי ולכן גם מקרים שלא טופלו בעבר מקבלים פתרון. הניסיון מלמד שההנהלות מיישרות קו, מוכיחות לעצמן ולחברים בזמן אמת את המחויבות שלהן לעתיד התעסוקתי ולמתן שירות מידי, וממשיכות להנות מיחס הוגן ומפרגן של החברים גם אחרי שתהליך התמחור הסתיים.

הגישה הזו שונה לחלוטין מתמחור "טכני" לפי מחירי השוק.
למרות שמחיר השוק משפיע מאד על קביעת שווי המשרה, לחבר חסרים כלים לנתח את ה"מספר" שקיבל. שביעות הרצון שלו נבנית לאורך תהליך מקצועי, מוקפד ומכבד, שגורם לו ליהנות ויוצר אצלו תחושת שייכות למערכת תעסוקה שנשענת על ערכי המורשת המקומית.

 

שלבי תהליך תמחור משרות

תמחור משרות קיבוצים שיתופיים

 

ליווי מקצועי צמוד

לאורך כל התהליך יש למנהלים ולחברים כתובת אחת - המתמחר נגיש, זמין, ומקיים קשר מקצועי קשוב ומעודכן. דילמות נפתרות בזמן אמת בשיתוף המנהלים וצוות ההיגוי. ליווי צמוד למנהלים מקטין אי וודאות ומאפשר להם ולחבר ליהנות ולהפיק את המיטב מהתהליך. המנהלים מקבלים הנחיות איך להיענות לפניות חברים בכל נושאי התמחור.

 

תומחרו במודל אגדה

קיבוצים

גבע, עין חרוד איחוד, מעברות, עין השופט,  זיקים, יגור, עינת, שמרת, כפר מסריק, כפר חרוב, שדות ים, מולדת, שער הגולן, מענית, גשור, אפק, יראון, לוטם, רמות מנשה, עין המפרץ, גשר הזיו, חורשים, מרחביה (ערעורים), מעגן, תל קציר, ברקאי (ערעורים), רמת רחל, מוסד חינוכי הרי אפרים, מוסד חינוכי מבואות עירון.

מפעלים קיבוציים

בקרה, ריקור, פלבם, אלכם, מברג, מוצרי מעברות, מטרנה, תרימה, אבן קיסר, ברמד (פנימי), פלסים, לטם פלסט, תרמוקיר, א.ר.י, מעדני בר, מעגן עדן, גולן פלסט, גלעם, מולרם, רהיטי שמרת, ימ"א, דוקרט, סילורה.

 

פנו אלינו לקבל ממליצים, ללא מחויבות מצדכם!  
מויש אבן ניר- 052-2828021 ,  agada@agada.co.il 

 

שימו לב! תמחור משרות הוא כלי ניהולי המעודד את החבר לפתח קריירה בקיבוץ שיתופי

אני מתייחס כאן לתמחור אישי של החברים ככלי ניהולי לקבלת החלטות, ולא כמאיץ למעבר לשכר דיפרנציאלי. אני מאמין שמנהל יכול לקחת אחריות מלאה רק כשהוא מכיר את מאזן הענף/התפקיד על בוריו, יודע לנהל ולתכנן אותו, ויש לו כלים למדוד ולהשפיע על עלות העבודה בענף.

מנהלים בקיבוצים שתומחרו ונשארו שיתופיים, מציינים שניתוחי העיסוקים וידיעת עלות ערך העבודה התגלו כקריטיים לניהול הענף. רובם ככולם מעידים על שיפור בקבלת ההחלטות וביצוע יעיל של תהליכי שינוי בכל היבט- עסקי, כלכלי וחברתי. המנהל מקבל יכולת להעניק לחבר נקודת ייחוס, משוב ותכנית פעולה שעוזרים לו להרגיש בטוח יותר, לתאם ציפיות, למדוד ולתכנן התקדמות, ולהעלות לעצמו ערך בחברה ובעבודה, גם אם אינו מקבל משכורת. במעקב לאורך שנים, תמחור משרות בקיבוצים שיתופיים שיפר מאד את הביצועים הכלכליים, ושינה את התייחסות ומחויבות החברים להתפרנסות.  


פנו אלינו לתאם פגישה, ללא מחויבות מצדכם!
 
מויש אבן ניר- 052-2828021 ,  agada@agada.co.il

 

 

תמחור משרות בקיבוצים, מויש אבן ניר

 

 

מויש אבן ניר - מנכ"ל אגדה אסטרטגיה

יועץ ארגוני בכיר, יועץ להנהלות קיבוצים ומפעלים בתעשייה הקיבוצית. מומחה בניהול קונפליקטים ומשברים ארגוניים. מרצה בקורסים להכשרת יועצים ארגוניים ובכנסים מקצועיים, מנחה סדנאות לפיתוח מנהלים.

אגדה אסטרטגיה פיתחה מודל מצוינות ניהולית, שמסייע לארגונים גדולים לפרוץ ממשבר למצוינות בפרויקטים מורכבים, ואף מצילי חיים.


פנו אלינו לקבל ממליצים ולתאם פגישה ללא מחויבות מצדכם!
  
מויש אבן ניר- 052-2828021 ,  agada@agada.co.il


לרשימת קיבוצים לקוחות

 


תמחור משרות בקיבוץ שיתופי- הסבר באסיפה

 

כולם ילכו קדימה

אסיפה עם מויש אבן ניר לקראת פגישות אישיות עם החברים... לצפיה

תמחור משרות קיבוץ שיתופי. משכור

 

תמחור משרות בקיבוץ שיתופי- תגיד לי כמה אני שווה?

תמחור משרות ראשון של חבר זה הרבה יותר מערך מספרי של שכר, והוא מגלם עולם שלם של ערכים וציפיות...  קרא עוד

ניהול קיבוץ- חדשנות בהתפרנסות חברים

 

חדשנות בעולם התעסוקה בקיבוצים

חברים, תתעוררו!  עולם העבודה משתנה במהירות, ובוקר אחד תגלו תופעה מעניינת...  קרא עוד

ניהול קיבוץ שיתופי- 3 דרכים להגדיל מוטיבציה ואחריות החברים להתפרנסות