תמחור משרות בקיבוץ שיתופי

תמחור משרות בקיבוץ שיתופי

 

  • מודל אגדה מעודד ומאתגר את החבר לפתח קריירה, ומגדיל מוטיבציה להתפרנסות.

  • התהליך כולל הקניית ידע וכלים למנהלי הקיבוץ ומנהלי ענפים- לתחזוקת תמחור נכונה, וביצוע משוב איכותי על פי מדדים.

  • 40 קיבוצים, מאות מנהלים ואלפי חברים בחרו במויש אבן ניר להוביל תהליך תמחור מקצועי ומהנה.

  • תהליך תמחור ייחודי שבונה אמון בין חברים למנהלים, ומהווה בסיס אמין והוגן עם שביעות רצון גבוהה לשנים רבות. 



גישת התמחור- החבר במרכז

 

החבר רוצה שיראו אותו, יעריכו אותו ויתנו לו תמחור הוגן על השקעתו.
התחושה האישית של חבר שקיבל תמחור הוגן, היא הקובעת את רמת שביעות הרצון שלו מהתמחור שנקבע לו. שביעות רצון שמקנה ביטחון בתפקיד ובמקומו בענף ובחברה, מגבירה מוטיבציה לטווח ארוך ומייצרת תחושת חוסן קהילתי שכל הציבור מרוויח ממנה.

הנהגת הקיבוץ רוצה ליהנות מאמון החברים ומיחס הוגן ומפרגן.
המנהלים רוצים שיבטחו בהם שהם מובילים תהליך תמחור הוגן, פועלים באחריות לשמירת ערכי הקהילה ומחויבים לביטחון תעסוקתי לכל חבר. ההנהלות מקבלות הערכה משמעותית מידית, וגורמות לתהליך להצליח.

חלקו הראשון של התהליך מוקדש לבניית אמון והפגת חששות.
אנחנו מתחילים מחיזוק האמון בין הנהלת המשק, הנהלת הקהילה וצוות השינוי, כדי שכולם ידברו באותה שפה, יכירו את מקומם בתהליך, וידעו להגיב ולפתור במהירות כל עניין שמתממשק עם התהליך. אותה עבודת הכנה נעשית עם דרג מנהלי הענפים, שנפגשים עם המתמחר כדי לקבל תדרוך וכלים שהופכים אותם שותפים לתהליך. לאחר מכן נתחיל בפגישות עם החברים.

כל דבר שיכול להשפיע על התמחור נבדק עד תומו.
הפגישות האישיות עם החברים מתחילות כשמערכות הניהול הפנימיות כבר מוכנות ודרוכות לספק עזרה ומענה מידי למתמחר, ומתודרכות על ידו באופן שוטף על מצב ההתקדמות.  המתמחר נמצא בקשר ישיר עם כל דרגי המנהלים, וכל דבר חריג שעולה בפגישה עובר להנהלות הרלוונטיות לקבל התייחסות מידית, כדי להבטיח שכל פרט יקבל התייחסות בקביעת השכר.  

התהליך מאמן את המנהלים להתמודד ולפתור דילמות מורכבות בטווח קצר וארוך.
מסתבר שהאפקט של שיתוף פעולה בין ההנהלות חזק ביותר, ומשחרר לחץ שהצטבר לאורך זמן. התהליך הוא מערכתי ולכן גם מקרים שלא טופלו בעבר מקבלים פתרון. הניסיון מלמד שההנהלות מיישרות קו, מוכיחות לעצמן ולחברים בזמן אמת את המחויבות שלהן לעתיד התעסוקתי ולמתן שירות מידי, וממשיכות להנות מיחס הוגן ומפרגן של החברים גם אחרי שתהליך התמחור הסתיים.

הגישה הזו שונה לחלוטין מתמחור "טכני" לפי מחירי השוק.
למרות שמחיר השוק משפיע מאד על קביעת שווי המשרה, לחבר חסרים כלים לנתח את ה"מספר" שקיבל. שביעות הרצון שלו נבנית לאורך תהליך מקצועי, מוקפד ומכבד, שגורם לו ליהנות ויוצר אצלו תחושת שייכות למערכת תעסוקה שנשענת על ערכי המורשת המקומית.

 

 

שלבי תהליך תמחור משרות

תמחור משרות קיבוצים שיתופיים

 

ליווי מקצועי צמוד

לאורך כל התהליך יש למנהלים ולחברים כתובת אחת - המתמחר נגיש, זמין, ומקיים קשר מקצועי קשוב ומעודכן. דילמות נפתרות בזמן אמת בשיתוף המנהלים וצוות ההיגוי. ליווי צמוד למנהלים מקטין אי וודאות ומאפשר להם ולחבר ליהנות ולהפיק את המיטב מהתהליך. המנהלים מקבלים הנחיות איך להיענות לפניות חברים בכל נושאי התמחור.

 

תומחרו במודל אגדה

קיבוצים

רמת יוחנן, שדה אליהו, גבע, עין חרוד איחוד, מעברות, עין השופט, ניר עציון, זיקים, יגור, עינת, שמרת, כפר מסריק, כפר חרוב, שדות ים, מולדת, שער הגולן, מענית, גשור, אפק, יראון, לוטם, רמות מנשה, עין המפרץ, גשר הזיו, חורשים, מרחביה (ערעורים), מעגן, תל קציר, ברקאי (ערעורים), רמת רחל, מוסד חינוכי הרי אפרים, מוסד חינוכי מבואות עירון.

מפעלים קיבוציים

בקרה - גבע, ריקור - עין חרוד איחוד, פלבם - עין חרוד איחוד, אלכם מדיקל - ברעם, מיברג - עין השופט, מוצרי מעברות, מטרנה - מעברות, תרימה - מעברות, אבן קיסר - שדות ים, ברמד - עברון וסער, פלסים - קיבוץ מרחביה, לטם פלסט, תרמוקיר - חורשים, א.ר.י כפר חרוב, מעדני בר עינת, מעגן עדן, גולן פלסט - שער הגולן, גלעם - מענית, מולרם - מולדת, רהיטי שמרת, ימ"א - עין המפרץ, עטיפית - עין המפרץ, דוקרט - כפר מסריק, סילורה - כפר מסריק...

 

 

שימו לב!

תמחור משרות הוא כלי ניהולי המעודד את החבר לפתח קריירה בקיבוץ שיתופי.

אני מתייחס כאן לתמחור אישי של החברים ככלי ניהולי לקבלת החלטות, ולא כמאיץ למעבר לשכר דיפרנציאלי. אני מאמין שמנהל יכול לקחת אחריות מלאה רק כשהוא מכיר את מאזן הענף/התפקיד על בוריו, יודע לנהל ולתכנן אותו, ויש לו כלים למדוד ולהשפיע על עלות העבודה בענף.

מנהלים בקיבוצים שתומחרו ונשארו שיתופיים, מציינים שניתוחי העיסוקים וידיעת עלות ערך העבודה התגלו כקריטיים לניהול הענף. רובם ככולם מעידים על שיפור בקבלת ההחלטות וביצוע יעיל של תהליכי שינוי בכל היבט- עסקי, כלכלי וחברתי. המנהל מקבל יכולת להעניק לחבר נקודת ייחוס, משוב ותכנית פעולה שעוזרים לו להרגיש בטוח יותר, לתאם ציפיות, למדוד ולתכנן התקדמות, ולהעלות לעצמו ערך בחברה ובעבודה, גם אם אינו מקבל משכורת. במעקב לאורך שנים, תמחור משרות בקיבוצים שיתופיים שיפר מאד את הביצועים הכלכליים, ושינה את התייחסות ומחויבות החברים להתפרנסות.  


פנו אלינו לתאם פגישה ולקבל ממליצים, ללא מחויבות מצדכם!

מויש אבן ניר  052-2828021

[email protected]

 

תמחור משרות בקיבוצים, מויש אבן ניר

 

 

מויש אבן ניר - מנכ"ל אגדה אסטרטגיה

יועץ ארגוני בכיר, יועץ להנהלות קיבוצים ומפעלים בתעשייה הקיבוצית. מומחה בניהול קונפליקטים ומשברים ארגוניים. מרצה בקורסים להכשרת יועצים ארגוניים ובכנסים מקצועיים, מנחה סדנאות לפיתוח מנהלים.

אגדה אסטרטגיה פיתחה מודל מצוינות ניהולית, שמסייע לארגונים גדולים לפרוץ ממשבר למצוינות בפרויקטים מורכבים, ואף מצילי חיים.


מויש אבן ניר- 052-2828021  |  [email protected]


לרשימת קיבוצים לקוחות ›

 



תמחור משרות קיבוץ שיתופי. משכור

 

תגיד לי כמה אני שווה?

תמחור משרות ראשון של חבר זה הרבה יותר מערך מספרי של שכר, והוא מגלם עולם שלם של ערכים וציפיות...  המשך לקרוא  >


ניהול קיבוץ- חדשנות בהתפרנסות חברים

 

חדשנות בעולם התעסוקה בקיבוצים

חברים, תתעוררו!  עולם העבודה משתנה במהירות, ובוקר אחד תגלו תופעה מעניינת...  המשך לקרוא  >


ניהול קיבוץ שיתופי- 3 דרכים להגדיל מוטיבציה ואחריות החברים להתפרנסות