מי מבעלי העניין לוקח אחריות על המשבר?
במשבר ארגוני, פתאומי או מתמשך, לכל בעל עניין יש דרך משלו ליצור משבר, להכריז על משבר, ולנהל את המשבר. כל אחד פועל קודם כל מנקודת מבטו, ומשוכנע שזו בדיוק גם טובת הארגון.
משבר ארגוני הוא מצב שבו ההנהלה מאבדת שליטה או השפעה. הניהול הרגיל כבר לא מצליח לטפל בקונפליקטים, להניע החלטות או להוציא שינוי אל הפועל. מערכות היחסים מתוחות, מלחיצות, ומפריעות למנהלים ועובדים לקחת אחריות ולתפקד.
המטרה הראשונה היא לעצור את הסחרור ולהחזיר להנהלה יכולת שליטה, סמכות ותיאום.
אנחנו מצטרפים בשלב שבו הכל רגיש – כשיש איבוד אמון, בלבול או קונפליקט בין גורמים בכירים – ומובילים תהליך ממוקד שמחזיר תקשורת, אחריות ושיתוף פעולה. מבצעים אבחון יעיל וזריז של גורמים ורמות סיכון, מתדרכים איך להגיב נכון ואיך להתמודד עם כל אירוע חריג, רצף תקלות, או דפוסי ניהול שמחייבים שינוי, ומגבשים אתכם אסטרטגיה לייצוב ופתרון.
								
				 
				
				
									
לפעול נכון במצבי משבר
אל תנסו “לנהל את זה לבד”.
פעולה לא נכונה עלולה להחמיר את המשבר וליצור נזק בלתי הפיך.
התגובה הנכונה היא התארגנות מהירה לפעולה ממוקדת – להשגת שליטה, ייצוב זמני ולמידת כלים מתקדמים לניהול המשבר בזמן אמת.
								
				 
				
				
									
למה ניהול משבר הוא כל כך רגיש ומורכב?
במצבי משבר אנשים לא מתנהגים כמו בשגרה.
שיטות הניהול הרגילות לא עובדות כשיש אי וודאות, חוסר אמון, בלבול או לחץ.
לכן, הכלים שלנו מבוססים על שיטות פעולה של ארגוני חירום והצלה, שעובדות היטב גם בארגונים עסקיים.
המנהלים שלכם ילמדו איך להחזיר אמון, לנהל בתנאי אי־ודאות ולקבל החלטות מדויקות תחת לחץ.
כאן קורה השינוי – ההנהלה חוזרת להוביל בביטחון, לקבל החלטות ולהניע את הארגון קדימה.