אנשים במצבי משבר מתנהגים ופועלים אחרת מבמצב שגרה. מנהלים פותרים משברים במיומנויות ניהול חדשות, וזה עלינו. כשתצליחו- יהיה לכם יותר קל ומספק לבוא לעבודה, לנהל אנשים, ולמנוע משברים בעתיד.
אתם ממשיכים לנהל, להוביל תהליכים ומפגשים, ולקבל החלטות. אנחנו מצטרפים אליכם כמאמן מוביל ושחקן חיזוק. נפגשים עם מי שצריך בתוך ומחוץ לארגון, ומובילים דיונים קשים. מנחים, מתדרכים ומתרגלים סימולציות לקראת מפגשי הנהלה, מפגשי צוות, שיחות אישיות ואסיפות.
2. הייעוץ והליווי שלנו הוליסטי 24/7.
מחלוקות מתמשכות ומאבקים על ניהול מקצועי, סמכויות והגדרות תפקידים- גורמים לאובדן אמון בשדרת הניהול המרכזית. הם משפיעים ישירות על התוצאות העסקיות של הארגון. הם גורמים למחירים גבוהים מדי של צער וכאב, פוגעים בבריאות הגוף והנפש של מנהלים, עובדים ומשפחותיהם. הפגיעה עוברת לספקים ולקוחות. אנחנו זמינים ודרוכים לעזור לכם ולשמור שלא תעשו טעויות קריטיות שעלולות להוביל לנזק בלתי הפיך.
3. זמן ממוצע לליווי שלנו במצב משבר ארגוני, החל מרגע ההתערבות – 3 חודשים.
המאמץ העיקרי מרוכז ביום/שבוע/חודש הראשון. יש מקרים שמספיק רק מפגש אחד, ובמקרים מורכבים התהליך ימשך 3-6 חודשים.
התערבות במצבי משבר היא תמיד דחופה. אם לא תעצרו נזק הוא ימשיך להתפשט ולהצטבר, ואת הנעשה אין להשיב. אם תפעלו בלי להבין מה אתם עושים, אתם עלולים להחמיר את המצב. לכן נעזור לכם לפעול נכון כדי להשיג שליטה ויציבות להתארגנות חדשה.