לשמור על המשכיות הארגון ולהגן על בעלי העניין
ניהול משבר ארגוני מחזיר למנכ"ל ולהנהלה שליטה וסמכות, במצבים של כאוס ניהולי ואובדן ביטחון ואמון. התהליך עוזר למנהלים להתמודד עם סימפטומים ולטפל נכון בגורמים שמסכנים את המשך התפקוד. מצבי משבר פוגעים בערכים הקיימים של הארגון, ומחייבים מודעות מידית למציאות החדשה.
המנכ"ל וההנהלה אחראים לזהות ולהגיב בזמן לכל אירוע חריג, לרצף תקלות, או למקרים של תפקוד שאינו מקובל עליהם. המצב מחמיר אם לא עוצרים את ההידרדרות- הלחץ גובר, האחריות מכבידה והאמון מתערער בכל הארגון.
אתם פוגשים מחלוקות מתמשכות ומאבקים על ניהול מקצועי, על סמכויות ועל הגדרות תפקידים. מקרים כאלו גורמים לאובדן אמון בשדרת הניהול המרכזית, ומשפיעים ישירות על התוצאות העסקיות של הארגון. הם מעכירים את האוירה ופוגעים בחוסן ובתרבות הארגונית. הם גורמים לאנשים להרגיש שהם משלמים מחירים גבוהים מדי בהנאה ובהתקדמות הקריירה. משבר ארגוני שאינו מנוהל, פוגע בבריאות הגוף והנפש של מנהלים, עובדים ומשפחותיהם. הפגיעה עוברת גם למעגל השני של הספקים והלקוחות.
התערבות במצבי משבר היא תמיד דחופה. אם לא תעצרו נזק הוא ימשיך להתפשט ולהצטבר, ואת הנעשה אין להשיב. אם תפעלו בלי להבין מה אתם עושים, אתם עלולים להחמיר את המצב. לכן נעזור לכם לפעול נכון ומהר עד שתשיגו שליטה ויציבות חדשה.
לפתור משבר בכלי ניהול חדשים
אנשים במצבי משבר מתנהגים ופועלים אחרת מהתפקוד שלהם במצב שגרה. לכן הכלים שיעזרו לכם להצליח הם אחרים, אלו כלים שמשתמשים בהם בשגרה של ארגוני חירום והצלה. גם בארגונים הכי רציונלים ועסקיים, מנהלים פותרים משברים כשהם לומדים מיומנויות ניהול ייחודיות אלו, וזה עלינו. אתם תפתרו את המשבר בתנועה, בליווי ואימון מקצועי שלנו. וכאן מתרחש הקסם – פתאום קל יותר לנהל אנשים. מתמודדים יותר טוב עם אתגרים ויודעים איך למנוע משברים בעתיד.