
פרויקטים ותאור מקרים
ניהול משברים בהנהלות חברות וארגונים
סיום משברי אמון, סמכות ומחלוקת על ניהול מקצועי בין יו"ר למנכ"ל, בין מנכ"ל לסמנכ"ל ב-11 חברות.
מי הלקוחות?
3 מנכ"לים משותפים
בארגון בן 900 עובדיםהחלפת הנהלה וותיקה מרצון
חברה בת 450 עובדיםסיום סכסוך מתמשך בין בעלים/יו"ר שהתערבו בניהול החברה למנכ"ל-
3 ארגונים.
ניהול משברים בין שותפים עסקיים
בניית תקשורת חדשה והסכם אמנה. הסדרת יחסי עבודה ושינוי דפוסי ניהול. שינוי מבנה ארגוני והחלפת בכירים.
מי הלקוחות?
3 שותפים בחברה בת 40 עובדים
2 שותפים בחברה בת 60 עובדים
2 שותפים בחברה בת 12 עובדים
ניהול משברים בעסקים משפחתיים
הסדרת יחסי עבודה ושיקום תקשורת. שינוי מבני בין בעלים והנהלה מקצועית. אמנה עסקית, הגדרות תפקיד וחילוף דורי.
מי הלקוחות?
ארגון בן 280 עובדים
חברה בת 70 עובדים
עסק בן 60 עובדים
חברה בת 28 עובדים
חברה בת 20 עובדים
עסק בן 9 עובדים
פיתוח חוסן נפשי ומניעת אבדנות בארגוני ביטחון והצלה
הגדלת יכולת התמודדות עם שחיקה, הקטנת היעדרויות ותחלופת עובדים.
עמידה ביעד להפסקת פגיעה נפשית ופיזית של עובדים ולקוחות השוהים בשטחי הארגון.
מי הלקוחות?
ארגון בטחוני בפריסה ארצית –
7400 עובדים – שנתיים.ארגון מציל חיים בפריסה ארצית –
60 עובדים ו- 700 מתנדבים – שנה.
חילוץ ממשבר מתמשך והנעת תהליכי שינוי תקועים
שינוי מבנה ארגוני והגדרות תפקיד, החלפת בעלי תפקידים, תכנון וליווי בכירים לפרישה. שינוי דפוסי ניהול צוותים.
מי הלקוחות?
ארגון בן 1900 עובדים – 6 חודשים.
ארגון בן 800 עובדים – 8 חודשים.
ארגון בן 450 עובדים – 6 חודשים.
ארגון בן 180 עובדים – שנתיים.
ארגון בן 900 עובדים – שנה.
בניית כוח לוועד עובדים בזמן מאבק מתמשך מול ההנהלה
סיום מאבק עובדים ובניית שת"פ בין הנהלה לוועד עובדים מרצון וברוח טובה, שנבנה במקביל למאבק משפטי.
הובלת וועד עובדים לניצחון מול מעסיק, לקבלת יחס ותנאי העסקה הוגנים, אחרי סדרת שביתות פראיות שלא נשאו פרי והסלמו את המאבק.
מי הלקוחות?
חברה בת 650 עובדים – 6 חודשים.